Mám vztek

Chantall
Zdravím. Jsem fakt vytočená. Už přes týden řeším nepříjemnou reklamaci. Zákazník koupil zboží, které prý hned hodil do koše. Zaplatil si i fotky z nošení, které jsem včas nahrála. V jeho hodnocení stojí, že jsem fotky nedodala, což ale KM má v systému a může potvrdit. Psala jsem administrátorům, ale odpověď jsem dostala takovou, že oni s hodnocenîm nic neudělají, že se jen zákazníka optali, proč lže😀😀 super, ale on hodnoceni nezměnil a mně to kazí další obchody. Objednávku reklamoval. Já ji ale splnila poctivě, peníze nedostanu? To může každý vse reklamovat a tím pádem zde zadarmo nakupovat, že🙃👍🏻👍🏻
Tato diskuze byla uzavřena.
Kalhotkomat.cz
Peníze vám budou proplaceny. Do hodnocení zasahovat nebudeme. Zákazník má právo na libovolné hodnocení. Na oplátku vy máte právo na zákazníkovo hodnocení veřejně reagovat. Mažeme pouze recenze, které porušují naše pravidla.