Co se stane?

Blondýnečka
Pod každou nabídkou je 100% garance vrácení peněz a tak mě napadají otázky, co se stane, když zákazník bude požadovat platbu zpět, když není spokojený se zbožím?Za prvé jak se dá dokázat, že zboží neodpovídá popisu a zákazník jen nechce něco zdarma? A za druhé uhradí se to prodávající slečně, když třeba vše splnila, jak nejlépe mohla? Naštěstí jsem se s tím osobně nesetkala, ale zajímal by mě postup.
Mirek (admin)
Možností může nastat celá řada a obecně na Vaši otázku nedokážeme odpovědět. Každý případ tak musíme vyhodnotit zvlášť. Někdy je evidentní, že slečna objednávku "odflákla". Jindy je zřejmé, že zákazník není férový. Někdy má pravdu jak zákazník, tak slečna. Snažíme se opravdu být féroví ke všem. Někdy i za cenu, že náklady neseme pouze my.