Chce změnit zásilkovnu

RoztomilaNala
Ahojte holky, stalo se vám už, že vám zákazník napsal, že chce změnit zásilkovnu? Pokud ano, jak jste to řešily? Mi to teď jeden napsal úplně na poslední chvíli, v den odeslání, a nenapadlo mě jiné řešení, než objednávku prostě zrušit, protože bez originálního štítku to odeslat nejde, ne? I kdyby to nějak šlo, tak si myslím, že by to Kalhotkomat vyhodnotil tak, že jsem zásilku neodeslala, jelikož by nebyl odeslán ten origo štítek, který byl k objednávce vytvořen.. Kdyby mi to dal vědět předem, tak to možná půjde nějak vyřešit s KM, ale nevím :D Takhle na poslední chvíli mi přišlo jediné logické řešení storno objednávky. Budu ráda za jakékoliv rady :))
snehurka
Uz jsem řešila dvakrát, tez na poslední chvíli. Po dohodě se zákazníkem jsem dala storno a on objednal hned znovu.
Zobrazit 2 odpovědi
Bernadette
Prodloužit datum odeslání a on se musí domluvit s KM a změnit si to.
Zobrazit 1 odpověď
Cindy
Ahoj, asi máme stejného zákazníka 😅 stejný problém, akorát odeslání později, odkázala jsem ho na KM.
Zobrazit 1 odpověď
Janac
Já osobně bych prodloužila dobu odeslání a domluvila bych se se km jak dále pokračovat. Hezký den 😉
Zobrazit 1 odpověď