Všeobecné obchodní podmínky

Vítejte na stránkách Kalhotkomat.cz. Prosíme, přečtěte si důkladně tyto Všeobecné obchodní podmínky, Zásady zpracování osobních údajů a Pravidla Kalhotkomatu.

Tyto dokumenty společně stanovují podmínky a smluvní ujednání, na základě kterých můžete na webovou stránku Kalhotkomat.cz přistupovat a využívat ji. Tyto dokumenty dále pomáhají definovat vztah mezi provozovatelem stránek - obchodní společností a vámi během interakce s webovou stránkou, stejně jako vztah mezi prodávající a zákazníkem.

Pokud s podmínkami nesouhlasíte, nepoužívejte stránku Kalhotkomat.cz.

Kdo jsme?

  • Obchodní společnost:
  • Sídlo: U Svobodárny 2460/5, Praha 9, PSČ 190 00
  • IČO: 04186427
  • Zápis v obchodním rejstříku: u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 243851
  • Kontakt: info@kalhotkomat.cz

Osnova dokumentu

  1. Definice základních pojmů
  2. Úvodní ustanovení
  3. Společná ustanovení k uživatelským účtům
  4. Uživatelský účet prodávající
  5. Uživatelský účet zákazníka
  6. Uzavření kupní smlouvy
  7. Uzavření licenční smlouvy
  8. Uzavření smlouvy o chatování
  9. Uzavření darovací smlouvy
  10. Odměna provozovatele
  11. Práva z vadného plnění
  12. Reklamace
  13. Upozornění a výhrady
  14. Nabídka, data vkládaná uživatelem
  15. Přeprava a dodání zboží
  16. Odstoupení od dílčí smlouvy
  17. Další práva a povinnosti
  18. Ochrana osobních údajů
  19. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
  20. Doručování
  21. Závěrečná ustanovení
  1. Definice základních pojmů

    1. Obchodní podmínky

      Pod pojmem obchodní podmínky (dále jen obchodní podmínky či všeobecné obchodní podmínky či VOP) se rozumí tento dokument.

    2. Webová platforma

      Pod pojmem webová platforma (dále jen webová platforma) se rozumí platforma, která slouží ke komunikaci mezi níže uvedenými osobami a je dostupná na webové stránce. Součástí této platformy je i API rozhraní serveru provozovatele.

    3. Webová stránka

      Pod pojmem webová stránka (dále jen webová stránka) se rozumí internetová adresa dostupná na www.kalhotkomat.cz. Webová stránka je legální webovou stránkou splňující všechny právní předpoklady pro její existenci a provoz. Přístupem na webovou stránku se přístupující osoba nedopouští žádného protiprávního jednání.

    4. Provozovatel

      Pod pojmem provozovatel (dále jen provozovatel) se rozumí obchodní společnost , se sídlem Praha 9, Libeň, U svobodárny 2460/5, PSČ 190 00, identifikační číslo: 04186427, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 243851. Provozovatel vystupuje jako provozovatel webové platformy, prostřednictvím které dochází k poskytování služby uživatelům, která spočívá v možnosti uzavírání smluvních závazkových vztahů mezi uživateli. Provozovatel není zprostředkovatelem smluvních závazkových vztahů, ke kterým dochází prostřednictvím webové platformy. Provozovatel není ani prodávající, ani zákazníkem.

    5. Prodávající

      Pod pojmem prodávající (dále jen prodávající) se rozumí fyzická osoba, která nabízí zboží či služby prostřednictvím webové platformy zákazníkovi. Prodávající je s ohledem na zaměření webové platformy vždy osoba ženského pohlaví. S ohledem na povahu toho kterého závazkového smluvního vztahu vystupuje prodávající buď jako spotřebitel (viz § 419 občanského zákoníku) nebo jako podnikatel (viz § 420 občanského zákoníku). Je-li prostřednictvím webové platformy uzavírána darovací smlouva, vystupuje prodávající, není-li v konkrétním smluvním závazkovém vztahu sjednáno jinak, jako obdarovaná.

    6. Zákazník

      Pod pojmem zákazník (dále jen zákazník) se rozumí fyzická osoba - spotřebitel (k tomu srov. § 419 občanského zákoníku), která navštíví webovou platformu za účelem koupě nabízeného zboží či akceptace a využití nabízených služeb. Je-li prostřednictvím webové platformy uzavírána darovací smlouva, vystupuje zákazník, není-li v konkrétním smluvním závazkovém vztahu sjednáno jinak, jako dárce.

    7. Uživatel

      Pod pojmem uživatel (dále jen uživatel) se rozumí prodávající a/nebo zákazník či případně jiná osoba užívající webovou platformu. Uživatelem není provozovatel.

    8. Registrovaný uživatel

      Pod pojmem registrovaný uživatel (dále jen registrovaný uživatel) se rozumí registrovaná prodávající a/nebo zákazník. Registrovaným uživatelem není provozovatel.

    9. Uživatelský účet

      Pod pojmem uživatelský účet (dále jen uživatelský účet) se rozumí uživatelský účet registrovaného uživatele (prodávající a/nebo zákazníka, který provedl registraci).

    10. Zboží

      Pod pojmem zboží (dále jen zboží) se rozumí jakékoliv movité věci, které nabízí prodávající prostřednictvím webové platformy zákazníkovi (kupujícímu).

    11. Služba

      Pod pojmem služba (dále jen služba) se rozumí poskytnutí zejména nehmotného plnění (zejména fotografií či videí na základě licenční smlouvy, popř. chatovacích služeb na základě smlouvy o chatování) prodávající prostřednictvím webové platformy zákazníkovi (nabyvateli).

    12. Dar

      Pod pojmem dar (dále jen dar) se rozumí bezplatné poskytnutí finančních prostředků zákazníkem (dárcem) prodávající (obdarované).

    13. Plnění

      Pod pojmem plnění (dále jen plnění) se rozumí zboží a/nebo služba a/nebo dar. Plnění je vždy buď vyrobené podle požadavků zákazníka (spotřebitele) nebo přizpůsobené jeho osobním potřebám, anebo spočívá v dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči.

    14. Nabídka

      Pod pojmem nabídka (dále jen nabídka) se rozumí projev vůle prodávající spočívající v úmyslu uzavřít smlouvu se zákazníkem.

    15. Objednávka

      Pod pojmem objednávka (dále jen objednávka) se rozumí projev vůle zákazníka, kterým zákazník projevuje vůli uzavřít smlouvu s prodávající. Odesláním ani doručením objednávky do sféry dispozice prodávající nedochází k uzavření smlouvy.

    16. Akceptace

      Pod pojmem akceptace (dále jen akceptace) se rozumí projev vůle prodávající, kterým prodávající akceptuje (přijímá) objednávku zákazníka. Okamžikem akceptace ze strany prodávající dochází k uzavření smlouvy. Akceptace může být projevena výslovně, anebo konkludentně (zachováním se v souladu s objednávkou nejpozději do 7 dnů od doručení objednávky prodávající). Prodávající je oprávněna objednávku neakceptovat, a to z jakéhokoliv důvodu.

    17. Občanský zákoník

      Pod pojmem občanský zákoník (dále jen občanský zákoník) se rozumí zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

    18. Zákon o DPH

      Pod pojmem zákon o DPH (dále jen zákon o DPH) se rozumí zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů.

    19. Zákon o daních z příjmů

      Pod pojmem zákon o daních z příjmů (dále jen zákon o daních z příjmů) se rozumí zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů.

    20. Směrnice DAC7

      Pod pojmem směrnice DAC7 (dále jen směrnice DAC7) se rozumí Směrnice Rady (EU) 2021/514 ze dne 22. března 2021, kterou se mění směrnice 2011/16/EU o správní spolupráci v oblasti daní.

    21. Prováděcí zákon ke směrnici DAC7

      Pod pojmem prováděcí zákon ke směrnici DAC7 (dále jen prováděcí zákon ke směrnici DAC7) se rozumí zákon č. 373/2022 Sb., kterým se mění zákon č. 164/2013 Sb., o mezinárodní spolupráci při správě daní a o změně dalších souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony.

    22. Podnikatel

      Pod pojmem podnikatel (dále jen podnikatel) se rozumí ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku.

    23. Spotřebitel

      Pod pojmem spotřebitel (dále jen spotřebitel) se rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. Pro vyloučení všech pochybností platí, že obchodní podmínky upravují jak vztahy mezi podnikateli, tak vztahy mezi spotřebiteli, tak vztahy mezi podnikatelem a spotřebitelem. Ustanovení těchto obchodních podmínek upravující zvláštní ochranu spotřebitele se použijí jen tehdy, dochází-li v tom kterém případě k uzavření smluvního závazkového vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem.

    24. Zákon o ochraně spotřebitele

      Pod pojmem zákon o ochraně spotřebitele (dále jen zákon o ochraně spotřebitele) se rozumí zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

    25. Autorský zákon

      Pod pojmem autorský zákon (dále jen autorský zákon) se rozumí zákon č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), ve znění pozdějších předpisů.

    26. Nařízení GDPR

      Pod pojmem nařízení GDPR (dále jen nařízení GDPR či „GDPR) se rozumí nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

  2. Úvodní ustanovení

    1. Tyto všeobecné obchodní podmínky provozovatele upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 občanského zákoníku vzájemná práva a povinnosti provozovatele, jakožto provozovatele poskytujícího službu uživatelům prostřednictvím webové platformy, a dále vzájemná práva a povinnosti uživatelů při uzavírání smluvních závazkových vztahů prostřednictvím webové platformy, zejména:
      1. kupní smlouvy (dále jen kupní smlouva) uzavírané mezi prodávající a zákazníkem (kupujícím);
      2. licenční smlouvy (dále jen licenční smlouva) uzavírané mezi prodávající (poskytovatelkou) a zákazníkem (nabyvatelem);
      3. smlouvy o chatování (dále jen smlouva o chatování) uzavírané mezi prodávající a zákazníkem;
      4. darovací smlouvy (dále jen darovací smlouva) uzavírané mezi zákazníkem (dárcem) a prodávající (obdarovanou).
    2. Závazkové smluvní vztahy specifikované v předchozím odstavci jsou uzavírány mezi uživateli prostřednictvím webové platformy.
    3. Uživatel (zejména pak prodávající) návštěvou webové platformy prohlašuje, že se seznámil s právními předpisy České republiky, členského státu Evropské unie, jehož je rezidentem, a Evropské unie, které upravují ekonomické činnosti, ke kterým prostřednictvím webové platformy dochází, jakož i s právy a povinnostmi, které pro něj z těchto právních předpisů vyplývají, přičemž se zavazuje k jejich dodržování. Zejména se jedná o následující právní předpisy:
      1. směrnice DAC7;
      2. prováděcí zákon ke směrnici DAC7;
      3. zákon o daních z příjmů;
      4. zákon o DPH.
    4. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v dílčí smlouvě (zejména kupní smlouva, licenční smlouva, smlouva o chatování, darovací smlouva, uvedené smlouvy jakož i případně další smlouvy uzavřené na základě těchto obchodních podmínek dále jen dílčí smlouva). Odchylná ujednání v dílčí smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
    5. Součástí každé dílčí smlouvy jsou tyto obchodní podmínky. Dílčí smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Dílčí smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
    6. Znění obchodních podmínek může provozovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
  3. Společná ustanovení k uživatelským účtům

    1. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Uživatel je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
    2. Uživatel není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
    3. Uživatel bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení provozovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
    4. Provozovatel je oprávněn kdykoliv a s okamžitou platností uživatelský účet zrušit, dočasně zablokovat, či trvale zablokovat, a to i bez udání důvodu. Provozovatel je dále oprávněn kdykoliv a bez udání důvodu přistupovat k veškerému obsahu webové platformy, přičemž obsahem webové platformy se rozumí jakákoliv data či jakékoliv informace vložené do webové platformy. Provozovatel je oprávněn jakýkoliv obsah webové platformy měnit, upravovat, mazat, či jinak s ním nakládat, aniž by o tom musel vyrozumět uživatele.
    5. Provozovatel je oprávněn neumožnit zřízení uživatelského účtu v případě:
      1. nevhodnosti přezdívky, provozovatel je oprávněn zhodnotit vhodnost přezdívky na základě vlastního subjektivního uvážení a není povinen svůj závěr o nevhodnosti přezdívky odůvodňovat;
      2. je-li registrační formulář vyplněn neúplně, chybně či nepravdivě;
      3. je-li video s průkazem totožnosti prodávající „podezřelé“, popř. provozovatel subjektivně dospěje k závěru, že uživatelský účet bez udání důvodu nezřídí, popř. provozovatel nabude subjektivního dojmu, že údaje jsou pochybné. Zřídí-li provozovatel uživatelský účet navzdory pochybnostem, je oprávněn jej kdykoliv v budoucnu dočasně či trvale zablokovat či zrušit;
      4. prodávající se snaží ověřit svůj další účet, resp. prodávající zakládá druhý účet (každá prodávající může mít jen jeden uživatelský účet);
      5. v případě podezření na jakékoliv podvodné jednání uživatele, přičemž provozovatel není povinen neumožnění zřízení uživatelského účtu zdůvodňovat.
    6. Při registraci na webové stránce a při uzavírání dílčích smluv je uživatel povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje vyžadované webovou platformou.
    7. Uživatel je povinen prostřednictvím webové platformy prohlásit, že:
      1. uživatel je osoba starší 18 let, případně že splňuje věkovou hranici stanovenou pro přístup na stránky s erotickým obsahem a užívání služby státem, jehož je rezidentem a ze kterého zákazník na webovou platformu vstupuje;
      2. uživatel byl seznámen se zněním těchto VOP a s těmito VOP souhlasí.
    8. Uživatel je svou registrací srozuměn s tím, že obsah webové platformy je erotického charakteru a je určen pouze pro dospělé osoby.
    9. Údaje uvedené v uživatelském účtu je uživatel při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené uživatelem v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou provozovatelem považovány za správné.
    10. Uživatel se svou registrací zavazuje, že nebude neoprávněně zasahovat (tzv. hackovat) do chodu webové platformy.
  4. Uživatelský účet prodávající

    1. Na základě registrace prodávající provedené na webové stránce dochází ke zřízení uživatelského účtu, prostřednictvím kterého je prodávající oprávněna přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Prostřednictvím svého uživatelského účtu může prodávající nabízet zboží či služby. Bližší specifikace náležitostí uživatelského účtu je uvedena níže.
    2. Při registraci na webové stránce a při nabízení zboží a služeb je prodávající povinna uvádět správně a pravdivě všechny údaje vyžadované ve webové platformě a dále předložit zejména následující podklady:
      1. prohlášení, že prodávající splňuje věkovou hranici stanovenou pro přístup na stránky s erotickým obsahem a užívání služby státem, ze kterého prodávající na webovou platformu vstupuje, prohlášení, že prodávající byla seznámena se zněním těchto VOP a s těmito VOP souhlasí.
      Údaje uvedené v uživatelském účtu je prodávající při jakékoliv jejich změně povinna aktualizovat. Údaje uvedené prodávající v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou provozovatelem považovány za správné.
    3. Vyplní-li prodávající chybně své číslo bankovního účtu, nenese provozovatel odpovědnost za škodu prodávající tím vzniklou, zejména prodávající nebude znovu uhrazena cena a provozovatel nemá povinnost vymáhat vrácení ceny nebo jakékoliv její části zaslané na chybně prodávající vyplněný účet.
    4. Provozovatel je oprávněn přidat logo webové platformy do fotografií a videí vložených do webové platformy a zde zveřejněných. Provozovatel je oprávněn prostřednictvím webové platformy jakékoliv třetí osobě uveřejnit informace o prodávající, které jsou takto označeny v dokumentu Ochrana osobních údajů.
    5. Text profilu uživatele nesmí obsahovat zejména:
      1. text zasahující do autorského práva třetí osoby (plagiát);
      2. nesprávné údaje o věku;
      3. jakýkoliv kontakt nebo odkaz na jiný web nebo službu.
    6. Provozovatel je oprávněn v případě jakéhokoliv porušení či podezření na porušení těchto VOP ze strany prodávající uživatelský účet trvale či dočasně zablokovat. Provozovatel je oprávněn odblokování uživatelského účtu podmínit složením depozitu ve výši 1 000 Kč až 50 000 Kč, přičemž dojde-li v budoucnu opět k jednání prodávající vedoucímu k dočasnému či trvalému zablokování uživatelského účtu, je složený depozit považován za smluvní pokutu, která je splatná okamžikem sdělení této skutečnosti provozovatelem prodávající. O splnění či nesplnění této podmínky rozhoduje provozovatel.
    7. Prodávající svou registrací prohlašuje, že veškeré plnění nabízené prostřednictvím webové platformy je zdravotně nezávadné a že prodávající netrpí žádnou nemocí, která by mohla jakkoliv ovlivnit zdravotní stav zákazníka v důsledku jakéhokoliv nakládání s plněním.
    8. Bližší podmínky spolupráce provozovatele a prodávající, jakož i práva a povinnosti prodávající jsou uvedena na následujícím odkazu: Pravidla Kalhotkomatu.
  5. Uživatelský účet zákazníka

    1. Na základě registrace zákazníka provedené na webové stránce dochází ke zřízení uživatelského účtu (popř. je zákazníkovi automaticky zřízen nejpozději při uzavření první dílčí smlouvy). Prostřednictvím svého uživatelského účtu může zákazník uzavírat dílčí smlouvy. Bližší specifikace náležitostí uživatelského účtu je uvedena níže.
    2. Zákazník je svou registrací srozuměn s tím, že provozovatel provádí tzv. výpočet důvěryhodnosti zákazníka, přičemž je zcela v gesci provozovatele, na základě jakého algoritmu, stejného pro všechny uživatele, výpočet provádí.
    3. Nabídky prodávající si zákazník může prohlížet bez registrace poté, co byl informován o erotickém obsahu webové platformy a potvrdil, že splňuje podmínky stanovené v upozornění provozovatele.
  6. Uzavření kupní smlouvy

    1. Prodávající není povinna uzavřít dílčí smlouvu ohledně nabízeného zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. Zboží prezentované prostřednictvím webové platformy je vždy buď vyrobené podle požadavků zákazníka (spotřebitele) nebo přizpůsobené jeho osobním potřebám ve smyslu § 1837 písm. d) občanského zákoníku. Uzavírá-li smlouvu o dodávce zboží prodávající (podnikatelka) a zákazník (spotřebitel) distančním způsobem, nemůže zákazník od této smlouvy odstoupit ve smyslu § 1829 odst. 1 občanského zákoníku.
    2. Prodávající prostřednictvím webové platformy sděluje informace o zboží. Uvedená cena zboží prodávající, která není plátce DPH, je konečná. Je-li prodávající plátce DPH, je cena zboží prodávající uvedena včetně DPH, tudíž je uvedená cena rovněž konečná. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány prostřednictvím webové platformy. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávající uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek, souhlasí-li s takovým postupem provozovatel.
    3. Pro objednání zboží vyplní zákazník objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
      1. objednávaném zboží,
      2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
      3. nákladech spojených s dodáním zboží,
      4. případném příplatku za platební metodu (dále společně jen jako objednávka).
    4. Před odesláním objednávky je zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky zákazník vložil. Objednávku odešle zákazník prodávající kliknutím na tlačítko „Objednávka zavazující k platbě“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávající považovány za správné.
    5. Prodávající je vždy oprávněna v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat zákazníka prostřednictvím provozovatele o dodatečné potvrzení objednávky.
    6. Smluvní vztah ve smyslu § 2079 a násl. občanského zákoníku mezi prodávající a zákazníkem vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávající popř. automatickým způsobem webovou platformou zasláno zákazníkovi elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty zákazníka. Za akceptaci se považuje i zachování se prodávající v souladu s objednávkou nejpozději do 7 dnů ode dne doručení objednávky prodávající. Provozovatel není ani smluvní stranou ani vedlejším účastníkem kupní smlouvy.
    7. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
  7. Uzavření licenční smlouvy

    1. Prodávající není povinna uzavřít dílčí smlouvu ohledně nabízených služeb. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. Služby prezentované prostřednictvím webové platformy vždy spočívají v dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči ve smyslu § 1837 písm. l) občanského zákoníku. Uzavírá-li smlouvu o poskytnutí služby prodávající (podnikatelka) a zákazník (spotřebitel) distančním způsobem, nemůže zákazník od této smlouvy odstoupit ve smyslu § 1829 odst. 1 občanského zákoníku.
    2. Prodávající prostřednictvím webové platformy sděluje pouze informace o službě, a to včetně uvedení cen jednotlivé služby (jednotlivé licence k autorskému dílu). Uvedená cena služby prodávající, která není plátce DPH, je konečná. Je-li prodávající plátce DPH, je cena služby prodávající uvedena včetně DPH, tudíž je uvedená cena rovněž konečná. Ceny služby zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány prostřednictvím webové platformy. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávající uzavřít licenční smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
    3. Webová platforma neobsahuje v tomto případě informace o nákladech spojených s balením a dodáním služby, neboť služba je poskytována prostřednictvím komunikačních prostředků na dálku a plnění není doručováno v hmotné podobě.
    4. Pro objednání služby vyplní zákazník objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
      1. objednávané službě,
      2. způsobu úhrady odměny z licenční smlouvy,
      3. nákladech spojených s dodáním služby, jsou-li nějaké,
      4. případném příplatku za platební metodu (dále společně jen jako objednávka).
    5. Před odesláním objednávky je zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky zákazník vložil. Objednávku odešle zákazník prodávající kliknutím na tlačítko „Objednávka zavazující k platbě“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávající považovány za správné.
    6. Prodávající je vždy oprávněna v závislosti na charakteru objednávky (počet služeb, výše odměny z licenční smlouvy) požádat zákazníka prostřednictvím provozovatele o dodatečné potvrzení objednávky.
    7. Smluvní vztah ve smyslu § 2358 a násl. občanského zákoníku mezi prodávající (poskytovatelkou) a zákazníkem (nabyvatelem) vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávající popř. automatickým způsobem webovou platformou zasláno zákazníkovi elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty zákazníka. Za akceptaci se považuje i zachování se prodávající v souladu s objednávkou nejpozději do 7 dnů ode dne doručení objednávky prodávající. Provozovatel není ani smluvní stranou ani vedlejším účastníkem licenční smlouvy.
    8. Licence se poskytuje, resp. musí být poskytnuta:
      1. jako úplatná;
      2. jako nevýhradní;
      3. z hlediska časového rozsahu minimálně na dobu trvání všech majetkových práv k předmětu licence;
      4. z hlediska územního rozsahu jako neomezená;
      5. z hlediska věcného rozsahu (způsobu užití) tak, že opravňuje ke všem známým a možným způsobům užití, které povaha autorského díla připouští a které nejsou v rozporu s právními předpisy, zejména k takovým způsobům užití, jež jsou potřebná nebo nezbytná k tomu, aby bylo autorské dílo možné užívat k účelu sjednanému touto licenční smlouvou nebo účelu z této licenční smlouvy vyplývajícímu;
      6. z hlediska osobního rozsahu, resp. množství jako omezená pouze na osobu zákazníka (nabyvatele).
    9. Zákazník (nabyvatel) není povinen licenci využít.
    10. Zákazník (nabyvatel) není oprávněn poskytnout třetím osobám podlicenci k užití autorského díla, ani není oprávněn postoupit licenci na třetí osobu. Licence slouží pouze k osobní potřebě zákazníka (nabyvatele), který není oprávněn ji žádným způsobem šířit nad rámec užití pro svou osobní potřebu.
    11. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání licenční smlouvy. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením licenční smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
  8. Uzavření smlouvy o chatování

    1. Prodávající není povinna uzavřít dílčí smlouvu ohledně nabízených služeb. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. Služby prezentované prostřednictvím webové platformy vždy spočívají v dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči ve smyslu § 1837 písm. l) občanského zákoníku. Uzavírá-li smlouvu o poskytnutí služby prodávající (podnikatelka) a zákazník (spotřebitel) distančním způsobem, není možné od této smlouvy odstoupit ve smyslu § 1829 odst. 1 občanského zákoníku.
    2. Prodávající prostřednictvím webové platformy sděluje pouze informace o službě, a to včetně uvedení cen jednotlivé služby. Uvedená cena služby prodávající, která není plátce DPH, je konečná. Je-li prodávající plátce DPH, je cena služby prodávající uvedena včetně DPH, pročež je uvedená cena rovněž konečná. Ceny služby zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány prostřednictvím webové platformy. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávající uzavřít smlouvu o chatování za individuálně sjednaných podmínek.
    3. Webová platforma neobsahuje v tomto případě informace o nákladech spojených s balením a dodáním služby, neboť služba je poskytována prostřednictvím komunikačních prostředků na dálku a plnění není doručováno v hmotné podobě.
    4. Pro objednání služby vyplní zákazník objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
      1. objednávané službě,
      2. způsobu úhrady odměny ze smlouvy o chatování,
      3. nákladech spojených s dodáním služby, jsou-li nějaké,
      4. případném příplatku za platební metodu (dále společně jen jako objednávka).
    5. Před odesláním objednávky je zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky zákazník vložil. Objednávku odešle zákazník prodávající kliknutím na tlačítko „Objednávka zavazující k platbě“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávající považovány za správné.
    6. Prodávající je vždy oprávněna v závislosti na charakteru objednávky (počet služeb, výše odměny ze smlouvy o chatování) požádat zákazníka prostřednictvím provozovatele o dodatečné potvrzení objednávky.
    7. Smluvní vztah ve smyslu § 1746 odst. 2 občanského zákoníku mezi prodávající a zákazníkem vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávající popř. automatickým způsobem webovou platformou zasláno zákazníkovi elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty zákazníka. Za akceptaci se považuje i zachování se prodávající v souladu s objednávkou nejpozději do 7 dnů ode dne doručení objednávky prodávající. Provozovatel není ani smluvní stranou ani vedlejším účastníkem licenční smlouvy.
    8. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy o chatování. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy o chatování (např. náklady na internetové připojení) si hradí zákazník sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
    9. Bližší obsah smlouvy o chatování, jakož i možnosti a pravidla komunikace jsou uvedeny v následujícím odkazu: Pravidla Kalhotkomatu.
  9. Uzavření darovací smlouvy

    1. Zákazník (dárce) je oprávněn poskytnout prodávající (obdarované) bezúplatné plnění (dar). Darovací smlouva je uzavřena okamžikem, kdy se bezúplatné plnění (dar) dostane do sféry dispozice prodávající a prodávající bezúplatné plnění (dar) akceptuje tím, že jej neodešle zpět ani do 7 dnů ode dne jeho doručení.
    2. Ve zbytku se práva a povinnosti smluvních stran darovací smlouvy řídí § 2055 a násl. občanského zákoníku.
  10. Odměna provozovatele

    1. Za předpokladu, že dojde k úhradě ceny za plnění dle shora uvedených článků těchto obchodních podmínek, náleží provozovateli za poskytnutí služby spočívající v užití webové platformy dle těchto obchodních podmínek odměna ve výši 19 % z ceny plnění. Odměna je účtována včetně DPH v základní sazbě dle platných a účinných právních předpisů. Odměna je zaokrouhlena na celé Kč. Nárok na odměnu vzniká uplynutím 2. kalendářního dne od převzetí plnění zákazníkem.
    2. Cenu plnění uhradí zákazník prodávající prostřednictvím provozovatele. Provozovatel je oprávněn odměnu vyplácenou prodávající ponížit o:
      1. odměnu provozovatele dle odst. 10.1. těchto obchodních podmínek,
      2. odměnu účtovanou dopravcem za dodání plnění,
      3. případné další náklady, které provozovateli v souvislosti s konkrétní dílčí smlouvou vznikly, a to do 30 dnů ode dne převzetí plnění zákazníkem, nejdříve však po uplynutí 2 dnů ode dne převzetí plnění. Provozovatel však není povinen převést prodávající cenu plnění, nesplnila-li prodávající všechny povinnosti uložené jí těmito obchodními podmínkami a dále platnými a účinnými právními předpisy, zejména prováděcím zákonem ke směrnici DAC7 a dalšími souvisejícími právními předpisy, a to až do doby splnění těchto podmínek. Provozovatel není povinen převést prodávající cenu plnění rovněž v případě, neposkytla-li prodávající provozovateli součinnost se splněním všech povinností uložených provozovateli platnými a účinnými právními předpisy, zejména prováděcím zákonem ke směrnici DAC7 a dalšími souvisejícími právními předpisy, a to až do doby splnění.
    3. Pokud zákazník nevyzvedl zboží na dobírku, provozovatel prodávající nehradí kupní cenu ani náklady spojené s dodáním zboží, nestanoví-li provozovatel v konkrétním případě jinak.
  11. Práva z vadného plnění

    1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem o ochraně spotřebitele).
    2. Práva z vadného plnění týkající se plnění uplatňuje zákazník u prodávající a řídí se příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. S ohledem na skutečnost, že plnění ve prospěch zákazníka není poskytováno provozovatelem, není možné uplatnit u provozovatele práva z vadného plnění.
  12. Reklamace

    1. Reklamace (nikoliv však uplatnění práva z vadného plnění) týkající se provozu webové platformy (např. z důvodu technické závady spočívající v její nefunkčnosti, omezené funkčnosti, vykazování chyb či jiných obdobných důvodů) uplatňuje zákazník u provozovatele písemně prostřednictvím záložky “kontakty” na webové stránce.
    2. Není-li zákazník s poskytnutým plněním spokojen (subjektivní či jiné důvody), je oprávněn obrátit se na provozovatele se stížností týkající se poskytnutého plnění, a to písemně prostřednictvím webové platformy. Zákazník je povinen písemnou stížnost zaslat nejpozději do 2 dnů od uzavření dílčí smlouvy. Provozovatel však nenese odpovědnost za případné vady plnění, řešení stížností dle tohoto článku obchodních podmínek slouží jako prevence sporů či alternativní způsob jejich řešení.
  13. Upozornění a výhrady

    1. V prostředí webové platformy je striktně zakázána jakákoliv forma protiprávního jednání. Provozovatel se distancuje od jakékoliv formy protiprávního jednání jakéhokoliv uživatele. Toto jednání může být sankcionováno zejména dočasnou či trvalou blokací uživatelského účtu, zrušením uživatelského účtu, předáním věci orgánům činným v trestním řízení, či jiným způsobem dle úvahy provozovatele.
    2. Je zakázáno zveřejňovat nabídky, které porušují české zákony, zejména ty, které se týkají prostituce. Web si vyhrazuje právo takové nabídky odstranit a pozastavit účty daných prodávajících.
    3. Provozovatel není odpovědný za projevy vůle jakéhokoliv uživatele v prostředí webové platformy. Jedná se zejména o jakoukoliv formu právního či protiprávního jednání, plnění či neplnění uzavíraných či uzavřených smluv, právní i neprávní následky jednání vzešlého z prostředí webové platformy, porušení, neplnění či zneužití těchto obchodních podmínek uživatelem. Provozovatel nenese za výše uvedená jednání uživatele odpovědnost, jestliže i přes vynaložení veškerého úsilí k zamezení zakázaného jednání se nemohl o tomto jednání uživatele dozvědět či jej ovlivnit a z tohoto důvodu nepodnikl kroky vedoucí k odstranění či zamezení takového jednání, které by byl, v případě vědomí o tomto jednání, zcela jistě podnikl.
    4. Provozovatel není odpovědný za:
      1. stanovení správné výše DPH u plnění, je-li prodávající plátce DPH;
      2. odvedení DPH z ceny plnění, je-li prodávající plátce DPH;
      3. splnění povinností prodávající stanovené jí zákonem o DPH;
      4. plnění, a to co do jeho jakosti, kvality, vhodnosti použití k prezentovanému účelu, technických aspektů, souladu s právními předpisy a normami;
      5. nabídky uživatelů;
      6. obsah uživatelských profilů;
      7. obsah jakýchkoliv textů vložených uživatelem do prostředí webové platformy;
      8. splnění povinností stanovených uživatelům právními předpisy, zejména v oblasti daní a poplatků;
      9. zdravotní stav zákazníka v souvislosti s jakýmkoliv nakládáním s plněním;
      10. zdravotní nezávadnost plnění;
      11. únik informací v důsledku neopatrného jednání uživatele (např. nevymazání metadat z fotografie představující plnění, apod…);
      12. emoční a/nebo subjektivní rovinu chování zákazníka ve vztahu k plnění;
      13. objem finančních prostředků vynakládaných zákazníkem za plnění ve srovnání s příjmy zákazníka;
      14. pravdivost údajů uvedených uživatelem;
      15. zneužití údajů uživatele třetí osobou, pokud uživatel zpřístupnil své údaje (např. svoji přezdívku, heslo, popř. další údaje) třetí osobě;
      16. jakékoliv autorskoprávní nároky třetí osoby ve vztahu k plnění;
      17. porušení jakýchkoliv právních předpisů (nejen trestněprávních a správněprávních) uživatelem;
      18. obsah zásilky, včetně příloh;
      19. porušení poštovních a obchodních podmínek dopravce, zejména pravidel pro balení zásilek ze strany prodávající;
      20. přerušení provozu webové platformy v důsledku technických problémů;
      21. újmu, která může uživateli vzniknout v důsledku přerušení funkčnosti a/nebo provozu webové platformy, zabezpečení webové platformy, případně ztráty dat umístěných ve webové platformě.
    5. Provozovatel není odpovědný za schopnost uživatele dostát svým závazkům z uzavřené dílčí smlouvy, ani za způsob nakládání s plněním ze strany uživatele. Provozovatel není odpovědný za porušení jiných než právních norem (např. etických, morálních, náboženských, církevních či jakýchkoliv jiných), k jejichž porušení by v důsledku jakékoliv dispozice s plněním mohlo dojít.
    6. Provozovatel je oprávněn umisťovat na webovou platformu odkazy na další webové stránky, produkty a/nebo služby, nenese přitom odpovědnost za obsah, dostupnost, funkčnost a/nebo bezpečnost těchto dalších webových stránek ani za poskytování tam uvedených produktů a/nebo služeb.
    7. Uživatel se zavazuje uhradit provozovateli případnou škodu vzniklou v příčinné souvislosti s existencí jakéhokoliv protiprávního jednání uživatele v souvislosti s webovou platformou, a to včetně nákladů na vedení soudního řízení a nákladů na právní zastoupení.
  14. Nabídka, data vkládaná uživatelem

    1. Provozovatel si vyhrazuje právo nabídku, jakož i další data vkládaná uživatelem zamítnout, skrýt, odstranit či jakkoliv upravit, zejména pokud:
      1. je v rozporu s právními předpisy;
      2. je v rozporu s těmito VOP;
      3. je v rozporu s pravidly stanovenými provozovatelem;
      4. provozovatel subjektivně dospěje k závěru, že tak učiní, přičemž toto své rozhodnutí není povinen uživateli ani sdělovat, ani zdůvodňovat;
      5. je provozovatel přesvědčen, že plnění uživatele je plagiátem, popř. že není autorskoprávně nezávadné;
      6. text není gramaticky či stylisticky bezvadný.
    2. Obsah nabídky, jakož i dalších dat vkládaných uživatelem nesmí:
      1. být útočný;
      2. se týkat osoby mladší 18 let;
      3. být urážlivý, diskriminační (zejména z důvodu rasy, etnického původu, národnosti, pohlaví, sexuální orientace, věku, zdravotního postižení, náboženského vyznání, víry či světového názoru);
      4. porušovat práva a oprávněné zájmy třetích stran, zejména právo na ochranu osobnosti, právo autorské a vlastnické;
      5. být v rozporu s právními předpisy České republiky, či státu, jehož je prodávající rezidentem, či Evropské unie, vložením nabídky nesmí dojít k naplnění skutkové podstaty trestného činu či přestupku, ani k podezření na naplnění skutkové podstaty trestného činu či přestupku;
      6. obsahovat reklamu, obchodní sdělení, URL adresu/adresy, osobní, kontaktní či identifikační údaje;
      7. obsahovat spamy a řetězové zprávy;
      8. obsahovat násilí na lidech bez jejich výslovného souhlasu;
      9. zobrazovat násilí na zvířatech;
      10. zobrazovat zoofilii v jakékoliv formě;
      11. zahrnovat obsah související s mateřstvím;
      12. být proti zájmu člověka na jeho zdraví.
    3. Náležitosti fotografií či videí zveřejněných zejména u nabídky jsou blíže popsány na následujícím odkazu: Pravidla Kalhotkomatu.
    4. Prodávající musí disponovat autorskoprávním oprávněním ke zveřejnění fotografie či videa. V případě porušení této povinnosti nese prodávající veškeré náklady, které v důsledku porušení této povinnosti provozovateli vzniknou, a je povinna uhradit provozovateli vzniklou škodu. Prodávající uveřejněním fotografie či videa u nabídky uděluje provozovateli licenci za podmínek stanovených v odst. 7.8. těchto VOP s následujícími výjimkami: provozovatel je oprávněn licenci postoupit třetí osobě, provozovatel je oprávněn udělit podlicenci třetí osobě, licence je udělena úplatně (cena za poskytnutí licence je již zohledněna ve výši odměny provozovatele specifikované v čl. 10 těchto VOP) a z hlediska osobního rozsahu (multilicence), resp. množství jako neomezená.
    5. Cena uvedená u nabídky:
      1. musí být vyšší než minimální cena, kterou určuje provozovatel, přičemž minimální cena každé kategorie plnění se může lišit;
      2. může být navýšena provozovatelem, a to i opakovaně.
    6. Prodávající je srozuměna se skutečností, že její profil a nabídka je zpřístupněna všem uživatelům celosvětové počítačové sítě internet a je indexována.
    7. Nabídky jsou řazeny dle algoritmu provozovatele, který je stejný pro všechny uživatele. Provozovatel si vyhrazuje právo algoritmus měnit.
    8. Bližší podmínky nabídky jsou uvedeny na následujícím odkazu: Pravidla Kalhotkomatu.
  15. Přeprava a dodání zboží

    1. Ustanovení o dopravě se nepoužijí, je-li plnění nehmotné.
    2. Společně s kupní cenou je zákazník povinen zaplatit prodávající také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
    3. Prodávající nepožaduje od zákazníka zálohu či jinou obdobnou platbu, tím není dotčena povinnost zákazníka uhradit kupní cenu zboží předem, není-li zboží zasíláno na dobírku.
    4. V případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 3 dnů od uzavření kupní smlouvy.
    5. V případě platby převodem z bankovního účtu je zákazník povinen uhradit kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek zákazníka uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet provozovatele.
    6. Zákazník bere na vědomí, že cena plnění je hrazena před prohlídkou plnění. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
    7. Nevyzvedne-li si zákazník zboží v souladu s dílčí smlouvou a přepravními podmínkami dopravce, je zboží zasláno zpět provozovateli a následně znehodnoceno. Byla-li cena zboží a cena dopravy zákazníkem již uhrazena, není provozovatel ani prodávající povinen ji vracet. Nebyla-li cena zboží a cena dopravy zákazníkem uhrazena, je zákazník povinen ji uhradit.
    8. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávající kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
    9. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku zákazníka, nese zákazník riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
    10. V případě, že je z důvodů na straně zákazníka nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je zákazník povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
    11. Při převzetí zboží od přepravce je zákazník povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit provozovateli. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí zákazník zásilku od přepravce převzít. Tímto nejsou dotčena práva zákazníka z odpovědnosti za vady zboží a další práva zákazníka vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
    12. Provozovatel či prodávající má právo odmítnout dodání zboží zákazníkovi do doby, než zákazník zcela splní své případné dluhy vůči provozovateli či prodávající.
  16. Odstoupení od dílčí smlouvy

    1. Zákazník bere na vědomí, že zbožím je vždy takové plnění, které je buď vyrobené podle požadavků zákazníka (spotřebitele) nebo přizpůsobené jeho osobním potřebám ve smyslu § 1837 písm. d) občanského zákoníku, anebo plnění spočívající v dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči ve smyslu § 1837 písm. l) občanského zákoníku. Uzavírá-li smlouvu o dodávce zboží či smlouvu o poskytnutí služby prodávající (podnikatelka) a zákazník (spotřebitel) distančním způsobem, není možné od této smlouvy odstoupit ve smyslu § 1829 odst. 1 občanského zákoníku.
  17. Další práva a povinnosti

    1. Zákazník nabývá vlastnické právo ke zboží nebo právo dílo užít zaplacením celé ceny plnění.
    2. Prodávající není ve vztahu k zákazníkovi vázána žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.
    3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z dílčí smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 00020869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávající a kupujícím z dílčí smlouvy.
    4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz, popř. https://www.eccnet.eu/contact-your-local-ecc, je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
    5. Prodávající je oprávněna k prodeji zboží ve většině případů na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele.
    6. Zákazník tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
    7. Uživatel není oprávněn do prostředí webové platformy umisťovat jakékoliv plnění vytvořené umělou inteligencí.
  18. Ochrana osobních údajů

    1. Svou informační povinnost vůči uživateli ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů uživateli pro účely provozu webové platformy a souvisejících činností a pro účely plnění veřejnoprávních povinností provozovatele plní provozovatel prostřednictvím zvláštního dokumentu Zásady ochrany osobních údajů dostupného zde: Ochrana osobních údajů.
  19. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

    1. Uživatel souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení provozovatelem na elektronickou adresu či na telefonní číslo uživatele.
    2. Používá-li webová platforma tzv. cookies, souhlasí uživatel s jejich ukládáním na jeho počítač. V případě, že provoz webové platformy na webové stránce je možné realizovat a závazky provozovatele plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač uživatele, může uživatel souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
  20. Doručování

    1. Provozovatel je oprávněn doručovat uživateli na elektronickou adresu uživatele.
  21. Závěrečná ustanovení

    1. Uživatel smí navštěvovat webovou platformu a používat služby provozovatele přistupováním do webové platformy pouze z členského státu Evropského hospodářského prostoru, Švýcarska či Spojeného království, přičemž provozovatel nenese odpovědnost za jakékoliv negativní následky, poruší-li uživatel toto ustanovení.
    2. Pokud vztah založený dílčí smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není zákazník, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
    3. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
    4. Provozovatel si vyhrazuje právo provádět tyto obchodní podmínky prostřednictvím dokumentu dostupného zde: Pravidla Kalhotkomatu.
    5. Dílčí smlouva včetně obchodních podmínek může být archivována provozovatelem v elektronické podobě a není přístupná.
    6. Provozovatel není velmi velkou online platformou ve smyslu příslušných ustanovení Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2022/2065 ze dne 19. října 2022 o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (nařízení o digitálních službách).
    7. Kontaktní údaje provozovatele: adresa pro doručování , Praha 9, Libeň, U Svobodárny 2460/5, PSČ 190 00, adresa elektronické pošty info@kalhotkomat.cz.

V Praze dne 18. 12. 2023