Platba a doprava

  1. Platba bankovním převodem
  2. Platba kredity
  3. Platba dobírkou
Jak změnit způsob platby?
Zaplatil jsem, ale nedostal jsem obsah podle mé objednávky. Přišel jsem o peníze?
Co se stane, když po platbě prodávající objednané zboží nepošle?
Je možné moje kredity poslat zpět na můj bankovní účet?

Platba bankovním převodem

Na e-mailovou adresu vám odešleme QR kód k snadnému načtení platby přímo do vašeho internetového bankovnictví. Pošleme vám také údaje k platbě pro případ, že preferujete příkaz k úhradě zadat ručně.

Použijte jako variabilní symbol číslo své objednávky. Variabilní symbol vaši platbu automaticky spojí s konkrétní objednávkou.

Pokud vaše banka umožňuje okamžitou platbu, platba obvykle trvá maximálně několik desítek vteřin. V ostatních případech může převod trvat i několik dní v závislosti na rychlosti konkrétní banky.

Číslo bankovního účtu: 2800817464/2010 (CZK)

Příjemcem je naše firma: , U Svobodárny 2460/5, 190 00 Praha, Česká rebuplika

IBAN: CZ92 2010 0000 0028 0081 7464
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Zákazníci ze Slovenska můžou využít náš slovenský účet a platit v eurech:
SK06 8330 0000 0028 0081 7464

Jakou částku v eurech mám poslat?

Platba kredity

Platba kredity je nejrychlejší možností platby. Vaši objednávku předáme prodávající ihned po zaplacení.

1 kredit odpovídá 1 Kč.

Jako zákazník si kredity můžete dobít zde:

Možnost platit kredity se vám zobrazí při tvorbě objednávky, pokud jste přihlášen a máte více než 0 kreditů.

Kredity můžete také použít pro udělení spropitného prodávající.

Pro naše zákazníky ze Slovenska se jedná o výhodný způsob platby. Máte jistotu, že nepošlete více peněz než je nutné, ale také že peníze budou na úhradu objednávky stačit. Pro úhradu můžete využít náš slovenský účet a kredity dobít v eurech:
SK06 8330 0000 0028 0081 7464

Platba dobírkou

Částku zaplatíte při vyzvednutí zásilky. Objednávka je závázná - tzn. pokud si zásilku nevyzvednete, budeme po vás požadovat proplacení nákladů.

Před první platbou dobírkou vyžadujeme ověření vašeho telefonního čísla prostřednictvím bezplatné SMS.

Vaši objednávku předáme prodávající ihned.

Proč musím u objednávky na dobírku ověřit svůj telefon?

Doprava

Dopravu vždy zajišťují samotné prodávající. Kalhotkomat je pouze prostředníkem obchodu.

Jako adresa odesílatele je uvedena naše firma – , nemusíte se tedy bát, že by na zásilce bylo uvedeno např. jméno prodávající.

Kdo platí náklady za přepravu zásilky?
Do jakých zemí je možné doručit zásilku?
Může prodávající zásilky posílat ze zahraničí?

Dostupné dodací metody jsou:

  1. Zásilkovna
  2. Česká pošta
  3. Česká pošta – na poštu

Zásilkovna

100% anonymní nákup. Prodávající se nedozví vaše jméno, ani adresu.

Česká pošta

Doručení na vaši adresu. Prodávající se dozví vaše jméno i adresu.

Česká pošta – na poštu

Doručení na poštu. Prodávající se dozví vaše jméno. Při vyzvedávání na poště budete muset předložit svůj doklad totožnosti.