Možnosti komunikace
Všechny tyto možnosti komunikace se řídí Pravidly pro komunikaci na Kalhotkomatu.
Zprávy (chat)
Zákazník může prodávající oslovit se svou poptávkou ve zprávě (chatu). Pro zahájení konverzace s danou prodávající stačí kliknout na tlačítko
Prodávající může zahájit konverzaci se zákazníkem pouze v případě, že má od zákazníka objednávku nebo ji zákazník již dříve ve zprávách kontaktoval.
Ve zprávách je možné blokovat odesílatele a tím zamezit v další komunikaci z jeho strany. Uživateli, kterého takto zablokujete, nemůžete psát další zprávy. Blokaci je možné opět zrušit.
Text na profilu prodávající
Sekce
Text nabídky
Text nabídky se skládá z názvu a popisu nabídky. Název by měl být krátký a výstižný. Nesmí obsahovat speciální znaky a emotikony. Text nabídky by měl poutavě a detailně popsat, o jakou nabídku se jedná a co obsahuje. Detailním popisem lze předejít nedorozumění ze strany zákazníka, špatnému hodnocení a možné reklamaci.
Poznámky k objednávce
K objednávce je možné připojit poznámku pro prodávající v části
Fórum
Fórum je místem pro diskuze, komentáře či pomoc od ostatních uživatelů a příspěvky v něm se řídí Pravidly pro komunikaci na Kalhotkomatu a Pravidly fóra.
Povídky
Baví vás psát vlastní erotické povídky? Zaregistrujte se a zveřejněte je zdarma na Kalhotkomatu! Napište poutavý erotický příběh a podělte se o své sexuální zážitky a fantazie. Doporučujeme délku povídky alespoň 6 odstavců.