Jak předcházet problémům

  1. Jak zůstat v anonymitě
  2. Jak se nenechat podvést
  3. Jak neporušit zákony
  4. Jak předcházet problémům

Chceme vám poskytnout užitečné rady a tipy pro lepší ochranu soukromí a bezpečnosti na naší platformě a také o tom, jak předcházet možným problémům, se kterými se můžete setkat.

Jak zůstat v anonymitě

  • Co je jednou posláno, už nejde vrátit zpět.
  • Vždy přemýšlejte před tím, než cokoliv sdílíte. Nikdy neposílejte žádné osobní informace nebo cokoliv, co může jiný uživatel vůči vám zneužít.
  • Nesdělujte nikomu své osobní údaje, podrobnosti z osobního života nebo cokoliv, co o vás lze na internetu dohledat.
  • Dávejte pozor na metadata, která zaznamenávají informace o místě a čase pořízení u každé fotografie, videa nebo audia. Kalhotkomat metadata automaticky maže, ale před nahráním na externí úložiště vždy metadata vymažte. Jednoduchou cestou může být např. vašemu telefonu před pořízením zakázat zaznamenání polohy.
  • Nepoužívejte fotky nebo jiné materiály, které lze dohledat volně na internetu nebo podle kterých vás jde poznat v osobním životě.
  • Zaměřte se také na samotný obsah fotek. Za nevinnými požadavky typu – vyfoť se několikrát cestou domů z práce – se může ukrývat pokus o zjištění osobních informací. Problémem může být i vystavení nabídek s fotkou, která zákazníka upozorní na konkrétní místo nebo reálné osoby.
  • Nepoužívejte platformy pro sdílení souborů, kde může dojít k zneužití vašich dat. Použitím platformy jako např. Google Drive se zákazník může dozvědět váš e-mail. Proto podobné platformy nepoužívejte.
  • Nikomu nesdílejte své heslo nebo rovnou váš účet.
  • Nepřihlašujte se z jiných zařízení než z vašeho osobního.
  • Na cizích zařízení se nezapomeňte ze svého účtu vždy odhlásit.

Jak se nenechat podvést

  • Neposílejte zákazníkům nic před tím, než za objednávku zaplatí. Nepřistupujte na sliby, fotky s údajným důkazem o poslání peněz, atp. Případnou takovou snahu se nám nebojte nahlásit.
  • Kontrolujte svůj e-mail. Vždy přes e-mail posíláme upozornění. Předejdete tím mnohým problémům. Neblokujte náš e-mail.
  • Může se stát, že se za náš web vydává někdo jiný. Pokud si nejste jistá, že opravdu komunikujete s člověkem z Kalhotkomatu, obraťte se na naši podporu.
  • Nahlašte možná porušení pravidel. Velmi tím pomůžete ostatním poctivým uživatelům, i nám. Každé nahlášení je samozřejmě anonymní.
  • Máte možnost blokovat uživatele v chatu. Každá blokace je možná bez udání důvodu. Blokujte, pokud se v konverzaci necítíte dobře. Zablokovaný zákazník už vám nemůže napsat. Pokud u vás zákazník má aktivní objednávku, před blokací jí dokončete nebo zrušte.
  • Neotvírejte podezřelé odkazy. Může jít o pokus o podvod.
  • Nikdy neposílejte zákazníkům peníze, i kdyby vás o to zákazník žádal. Peníze vždy zákazník platí nám, peníze tedy zákazník případně dostane zpět od nás. Jiný způsob může být pokus o podvod.
  • Nevyřizujte objednávku jinak než podle instrukcí na detailu objednávky, i kdyby vás o to zákazník žádal. Jiný způsob může být pokus o podvod a riskujete, že vám nebudeme mít z čeho vyplatit peníze.

Jak neporušit zákony

Za porušení pravidel vám hrozí blokace, ztrácíte tím důvěru zákazníků a můžete poškodit pověst platformy. Výsledkem je ve všech případech možný pokles vašeho zisku.

  • Dejte si pozor na to, jestli nemáte povinnost své příjmy z Kalhotkomatu danit.
  • Žádnou zásilku zákazníkovi neposílejte v případě, pokud jste nemocná. Vidina většího zisku nestojíza možná rizika spojená s ohrožením zdraví jiných osob.
  • Jakékoliv zneužití identity jiné osoby nebo krádež fotek, na které nemáte autorská práva, může být trestným činem.

Jak předcházet problémům

Za porušení pravidel vám hrozí blokace, ztrácíte tím důvěru zákazníků a můžete poškodit pověst platformy. Výsledkem je ve všech případech možný pokles vašeho zisku.

  • Ozvěte se naší podpoře s problémem. Vždy je lepší se špatně zeptat než se nezeptat vůbec. Rádi vám pomůžeme
  • Neoznačujte objednávky za dokončené dřív než je skutečně dokončíte.
  • Pokud objednávku nestíháte, nemůžete nebo nechcete vyřídit, vždy je správné takovou objednávku včas stornovat.
  • Zařazujte nabídky do správných kategorií. Každá nabídka musí splňovat Pravidla nabídek.
  • Jakékoliv psaní se zákazníkem se řídí Pravidly komunikace.
  • Dejte pozor na správný postup při ořezávání nebo úpravě fotek. Fotografie musí splňovat Pravidla fotek. Jakékoliv citlivé místo, které nemá být veřejně viditelné, vždy rozmažte.
  • Neslibujte obsah zadarmo nebo to, co nemůžete slíbit. Případný obsah, který by měl být dostupný zdarma, vystavte přímo v textu profilu nebo nabídky.
  • Dejte pozor na to, aby zákazník vždy z vaší nabídky věděl, co přesně kupuje. Nedostatečně popsaná nabídka může být důvodem pro uznání reklamace zákazníka.
  • Nižší hodnocení automaticky nemusí být špatně. Zákazník má právo na své subjektivní hodnocení a mohl k němu mít i objektivní důvody. Váš účet naopak pro mnohé zákazníky vypadá důvěryhodněji, pokud na něm máte i nižší hodnocení.
  • Nezahrnujte do nabídek další osoby, které nemají ověřený svůj účet. Na naší platformě jste registrovaná pouze vy. Nabídky jiných osob nemůžeme vystavit.
  • Neočekávejte okamžitý úspěch. Nejvyšší zisk dlouhodobě dosahují trpělivé a vstřícné prodávající.

Máte jakoukoliv otázku, připomínku nebo další tip? Napište nám.