Spolehlivost

Spolehlivost říká, jak zodpovědně zpracováváte své objednávky a jestli dodržujete slíbené termíny. Je to číslo v procentech od 0 % do 100 % a zobrazujeme ho na vašem profilu a v detailu vašich nabídek.

Spolehlivost vyhodnocujeme pouze u objednávek určených k přepravě a u chatu.

Výpočet spolehlivosti

U objednávek určených k přepravě vyhodnocujeme 4 ukazatele:
  1. Zadala jste včas datum, kdy odešlete zásilku, tzn. následující pracovní den od přijetí objednávky?
  2. Odeslala jste zásilku dle tohoto slíbeného data?
  3. Museli jsme objednávku zrušit, protože jste přestala reagovat?
  4. Odeslala jste přílohy (fotky / video) včas?
U objednávek chatu vyhodnocujeme 2 ukazatele:
  1. Potvrdila jste včas, že realizujete chat, tzn. následující pracovní den od přijetí objednávky?
  2. Museli jsme objednávku zrušit, protože jste přestala reagovat?

Pokud jsou všechny tyto ukazatele v pořádku, vaše spolehlivost je 100 %.

Pro výpočet spolehlivosti vyhodnocujeme poslední 3 měsíce.

Časté dotazy

Objednávku nestíhám dodat včas. Co mám dělat?
Co když opravdu objednávku nemůžu zpracovat – když jsem na dovolené, nemocná a podobně?
Co když ale onemocním náhle a dovolenou zadám až po vytvoření objednávky zákazníkem?
Když teď budu všechno dělat správně, zvedne se mi opět spolehlivost?
Když objednávku dodám dříve, než jsem uvedla (datum odeslání), sníží se mi spolehlivost?

Nenašli jste odpověď na svou otázku?