Odeslání a doprava

Zásilku odesíláte vždy přímo zákazníkovi. Jako odesílatel je uvedena naše firma

Kam zboží pošlu – na adresu Kalhotkomatu?
Jak zásilku odešlu? Není to moc složité?
Kde mám vzít obálky, krabičky a balící materiál?
Co znamená “datum odeslání“ – je to datum, kdy já musím odeslat, nebo datum, kdy zákazníkovi má již zásilka přijít?
Zásilku jsem odeslala ve slíbené datum. Stále ale nevidím, že je “Odeslána“. Kde je chyba?
Jak se dozvím, že zásilka zákazníkovi dorazila?
Co když zákazník zásilku nevyzvedne?

Pošta a Zásilkovna

Co je Zásilkovna?
Jaký je rozdíl mezi Poštou a Zásilkovnou?
Kdo zaplatí poštovné?
Co je podací lístek? Jak funguje?
Mám si podací lístek schovat?
Když pošlu balíček přes Poštu – jaká bude adresa odesílatele?
Nejde mi vytisknout štítek. Co mám dělat?
Zákazník mi do chatu píše, že neobdržel údaje pro převzetí, co mám dělat?
Zákazník mi do chatu píše, abych k zásilce přiřadila jeho telefonní číslo a e-mail, co mám dělat?
Zásilka je už moc dlouho na cestě a nic nového se s ní neděje, co mám dělat?

Související články

Nenašli jste odpověď na svou otázku?