Vytvoření nové nabídky

Na stránkách Kalhotkomatu můžete zdarma vystavovat libovolné množství svých nabídek. Při vystavení nové nabídky dodržujte Pravidla pro nabídky a naše Obchodní podmínky.

  1. Kde vložit nabídku
  2. Výběr způsobu doručení
  3. Výběr kategorie
  4. Název nabídky
  5. Cena
  6. Barva zboží / Délka videa
  7. Popis
  8. Fotky
  9. Doplňkové služby
  10. Co zákazník dostane
  11. Citlivý obsah
  12. Časté dotazy
  13. Související články

Kde vložit nabídku

Pro vložení nové nabídky zvolte ve svém profilu možnost

.

Výběr způsobu doručení

Vyberte způsob doručení pro svoji nabídku. Máte 4 možnosti:

  • Přeprava – zásilka bude zákazníkovi fyzicky doručena přepravní společností
  • Ke stažení – nahrané soubory pošleme zákazníkovi hned po zaplacení
  • Chat – placená komunikace prostřednictvím našeho chatu
  • Sponzorství – příspěvek od zákazníka bez nároku na jakékoli zboží nebo služby

Výběr kategorie

Vyberte správnou kategorii pro svoji nabídku. Každá kategorie vyžaduje jiné údaje k vyplnění. Podle vyplněných údajů zákazníci mohou nabídky filtrovat. Zákazník očekává, že všechny vyplněné údaje odpovídají obsahu nabídky. Vyplňujte proto přesné údaje. Nabídku vždy přiřaďte do kategorie nejbližší tomu, co skutečně nabízíte.

Když nabídku dáte do jiné kategorie, po objednání se nabídka může chovat jiným způsobem než očekáváte a může dojít k nespokojenosti zákazníka.

Název nabídky

Napište krátký a výstižný název. Název by měl vypadat jako název produktu v jakémkoliv e-shopu. Ideální název nabídky osloví velké množství zákazníků. Název nabídky nesmí zákazníky odradit.

Když chcete vytvořit nabídku jen jednomu zákazníkovi, vyberte možnost Soukromá nabídka. Odkaz na soukromou nabídku zákazníkovi pošlete přes chat.

Při vytváření názvu nabídky používejte tato pravidla:

  • nepoužívejte emotikony
  • když to není bezpodmíněčně nutné, nepoužívejte interpunkční znaky
  • nepoužívejte speciální znaky
  • nepište žádnou část názvu jenom velkými písmeny (s výjimkou používaných zkratek)
  • nevytvářejte zbytečně agresivní nebo sprosté názvy
  • neuvádějte svůj věk, časem se údaj stane neaktuální a chybný
  • držte se pravidel pravopisu
Správně: Voňavé mokré kalhotky
Správně: Květované bílé propocené ponožky nošené bez bot po zahradě
Špatně: MOKRÉ KALHOTKY %^&^$ ;-) 🎀🥰
Špatně: 🖤AKCE! Bílé ponožky !!!🖤

Cena

Cena, kterou zde zadáte, je základní cena nabídky bez doplňkových služeb. Je to nejnižší možná cena, za kterou zákazník může nabídku koupit a kterou vidí ve výpisu nabídek. V základní ceně je už odměna Kalhotkomatu (19 %) a v případě nabídek určených k přepravě i poštovné (zhruba 99 Kč). Při zadání ceny se vám zobrazí výpočet vašeho očekávaného zisku (výpočet je orientační a závisí na ceně dopravy). Více o konečné ceně objednávky tady.

U nošeného zboží je základní cena za jeden den nošení. Za každý další den si musí zákazník připlatit viz Doplňkové služby.

Barva zboží / Délka videa

Podle zvolené kategorie se vám zobrazí další pole k vyplnění. U nabídek určených k přepravě (kalhotky, ponožky, boty, …) se vám zobrazí pole barva, u videa budete moci vyplnit délku nabízeného videa.

Popis

Pište co nejpoutavěji a nejatraktivněji. Zákazníci kupují nejen vaši nabídku, ale i její příběh. Zákazník musí vědět, co kupuje.

Do popisu každé nabídky napište:

  • co zákazník dostane (např. modré mírně onošené krajkové kalhotky velikosti S)
  • co zákazník nedostane (např. chat s aktuálními fotkami, s obličejem bez nahých částí těla)
  • co nabízíte v jednotlivých doplňkových službách (např. 10 fotek z nošení, hodina běhání, atp.)
  • jakým způsobem zabalíte zásilku
  • jak dlouho bude (přibližně) trvat vyřízení objednávky
  • množství a kvalitu nabízených souborů (např. původní 4K video)
  • uvádějte jasně určené téma chatu a dobu trvání
  • jak řešíte situaci, kdy s vámi zákazník nespolupracuje, když se taková situace může stát a znemožňuje dokončení objednávky

Správným popisem nabídky předejdete zklamání zákazníka, možnému špatnému hodnocení nebo reklamaci, případně usnadníte její vyřešení.

I v popisu nabídky neuvádějte svůj věk. Časem se údaj stane neaktuální a chybný.

Popisy nabídek musí splňovat Pravidla komunikace.

Fotky

Fotky musí mít minimální velikost 1280 × 720 px. Fotky by měly co nejlépe zobrazovat danou nabídku. U prádla zákazníci preferují fotky na vaší postavě.

Nesmíte použít fotky, které:

  • nejsou vaše nebo nezobrazují vás
  • jsou stažené z internetu nebo screenshot
  • zobrazují něco jiného, než co zákazník opravdu dostane
  • obsahují vložený text pomocí softwaru, emotikon, vodoznak nebo jiný grafický prvek
  • obsahují barevnou plochu, barevný přechod, rámeček, koláž, reklamu
  • obsahují nevhodný způsob cenzury (jiný než blur)
  • jsou příliš upravené (retušované, použitý filtr, vznik přes AI)

Podrobná pravidla najdete ve článku Pravidla pro fotky.

Doplňkové služby

K nabídkám určeným k přepravě můžete přidat doplňkové služby, které si zákazník může přikoupit jako např. více dní nošení, fotky z nošení, dárkové balení a podobně. Ke každé službě se zvlášť nastavuje její cena. I z této částky se odečítá odměna Kalhotkomatu (19 %).

Co zákazník dostane

U nabídek Ke stažení nahrajete soubory (fotky, videa, audio nebo PDF dokumenty). Soubory zákazníkovi pošleme až po zaplacení objednávky. Objednávku nemusíte dál zpracovávat. Nabídka se po zakoupení neskryje, je možné ji prodávat opakovaně.

Jestli zaškrtnete možnost Na přání, soubory ke stažení nahrajete až po domluvě se zákazníkem.

Citlivý obsah

Uživatele může obsah některých nabídek obtěžovat. Ve článku Citlivý obsah najdete, jak správně nastavovat své nabídky.

Časté dotazy

Kolik nabídek můžu mít?
Kdo určuje ceny?
Jaké druhy nabídek můžu vystavovat?
Jaké nabídky jsou zakázány?
Kdo posílá zásilku?

Související články

Nenašli jste odpověď na svou otázku?