Komunikace se zákazníkem
Se zákazníky můžete komunikovat přes náš chat. Dalšími nepřímými možnostmi komunikace jsou například vaše nabídky, profil nebo povídky. Veškerá komunikace se řídí pravidly komunikace.
Můžu zákazníkovi napsat zprávu?
Co to je důvěryhodnost?
Můžou mi napsat všichni zákazníci?
Jak si zákazník vylepší důvěryhodnost?
Co se na chatu nesmí
- chovat se útočně, hrubě a vulgárně, pokud s tím druhá strana konverzace nevyjádřila souhlas
- posílat nevyžádané nebo kradené fotografie, videonahrávky, audionahrávky nebo jiné soubory
- posílat nevyžádaný spam, reklamní obsah nebo inzerovat jiné weby
- nabízet, poptávat, odesílat nebo jinak sdílet kontakty a údaje
- nabízet, poptávat, odesílat nebo přijímat platby mimo Kalhotkomat
- jakýmkoliv způsobem se snažit o přesun komunikace na jiné weby
- domlouvat osobní předání zásilek, osobní setkání, pracovní příležitosti nebo sex
- nabízet a poptávat nabídky odporující pravidlům nabídek
- jakýmkoliv způsobem porušovat existující právní řád, pravidla etiky a slušného chování
Co se stane, když poruším pravidla komunikace?
Jak hlídáte dodržování podmínek chatu?
Co mám dělat, když mě zákazník obtěžuje nebo zjistím, že porušuje pravidla?
Můžu získat kontakt na zákazníka (email, telefonní číslo atp.)?
Můžu zákazníka kontaktovat přes e-mail, SMS nebo na něj získat kontakt na jiném webu?
Nemůžu zákazníkovi napsat zprávu – prý porušil Obchodní podmínky. Co to znamená?
Co mám dělat, když jsem se v chatu se zákazníkem dohodla na zaslání fotek nebo videa? Jak to řešit?
Zákazník si mě zablokoval, co můžu dělat?
Související články
Nenašli jste odpověď na svou otázku?