Doprava a platba

Zákazník má automaticky k dispozici všechny platební metody kromě dobírky. Dobírka pro vás představuje určité riziko, že zákazník objednávku nevyzvedne. Platbu na dobírku ale zároveň využívá zhruba 20 % našich zákazníků. Necháváme tedy na vašem uvážení, jestli dobírku nabízet nebo ne.

Dobírka

Proč bych měla dobírku nabízet?
Jaká jsou rizika posílání na dobírku?
Lze s tímto rizikem něco dělat?
Co se stane, když si zákazník zásilku přesto nevyzvedne?
Co se stane se zbožím, které si zákazník nevyzvedl?
Jak funguje posílání na dobírku?
Jak můžu dobírku začít nabízet?
Proč lze posílat na dobírku pouze přes Zásilkovnu?
Jak poznám, zda je objednávka na dobírku nebo již zaplacena převodem?
Kdy mám poslat odkazy na video nebo fotky – až po vyzvednutí dobírky zákazníkem?
Když si zákazník nevyzvedne dobírku, může pak dále nakupovat?

Související články

Nenašli jste odpověď na svou otázku?