Doprava
Dopravu vždy zajišťují samotné prodávající. Kalhotkomat je pouze prostředníkem obchodu.
Jako adresa odesílatele je uvedena naše firma –
Kdo platí náklady za přepravu zásilky?
Do jakých zemí je možné doručit zásilku?
Může prodávající zásilky posílat ze zahraničí?
Dostupné dodací metody jsou:
Zásilkovna
100% anonymní nákup. Prodávající se nedozví vaše jméno, ani adresu.

Česká pošta
Doručení na vaši adresu. Prodávající se dozví vaše jméno i adresu.

Česká pošta – na poštu
Doručení na poštu. Prodávající se dozví vaše jméno. Při vyzvedávání na poště budete muset předložit svůj doklad totožnosti.

Časté dotazy
Jak bude zásilka vypadat? Mám obavy, že na ní bude nápis Kalhotkomat, kalhotky apod.
Jak se dozvím, že už si můžu zásilku vyzvednout?
Musím při vyzvednutí zásilky na místě říkat své jméno nebo ukazovat občanský průkaz?
Ještě jsem neobdržel údaje pro převzetí zásilky, co mám dělat?
Můžu prodávající přes chat poslat svoji adresu, telefonní číslo, e-mail nebo jiné osobní údaje?
Jde prodloužit časový limit na vyzvednutí zásilky?
Co když si zásilku nevyzvednu v uvedeném časovém limitu?
Zásilka je už moc dlouho na cestě a nic nového se s ní neděje, co mám dělat?
Můžu si zboží nechat doručit na Slovensko?
Nenašli jste odpověď na svou otázku?