Komunikace s prodávajícími

S prodávajícími můžete komunikovat formou zpráv přes náš chat. Další možnost komunikace je přes poznámku k objednávce nebo prostřednictvím hodnocení objednávek. Veškerá komunikace se řídí pravidly komunikace.

Můžu prodávající napsat zprávu?
Co to je důvěryhodnost?
Proč prodávající nemůžu napsat?
Jak můžu vylepšit svou důvěryhodnost?

Co se na chatu nesmí

  • chovat se útočně, hrubě a vulgárně, pokud s tím druhá strana konverzace nevyjádřila souhlas
  • posílat nevyžádané nebo kradené fotky, videonahrávky, audionahrávky nebo jiné soubory
  • posílat nevyžádaný spam, reklamní obsah nebo inzerovat jiné weby
  • nabízet, poptávat, odesílat nebo jinak sdílet kontakty a údaje
  • nabízet, poptávat, odesílat nebo přijímat platby mimo Kalhotkomat
  • jakýmkoliv způsobem se snažit o přesun komunikace na jiné weby
  • domlouvat osobní předání zásilek, osobní setkání, pracovní příležitosti nebo sex
  • nabízet a poptávat nabídky odporující pravidlům nabídek
  • jakýmkoliv způsobem porušovat existující právní řád, pravidla etiky a slušného chování
Co se stane, když poruším pravidla komunikace?
Jak hlídáte dodržování podmínek chatu?
Co mám dělat, když mě prodávající obtěžuje nebo zjistím, že porušuje pravidla?
Můžu získat kontakt na prodávající (email, telefonní číslo atp.)?
Můžu prodávající kontaktovat přes e-mail, SMS nebo na ni získat kontakt na jiné platformě?
Nemůžu prodávající napsat zprávu – prý porušila Obchodní podmínky. Co to znamená?
Prodávající si mě zablokovala, co můžu dělat?

Související články

Nenašli jste odpověď na svou otázku?